nuvilljaglevaigen.blogg.se

Välkommen du som har gått sönder.

Fars dag.

Publicerad 2018-11-12 19:37:06 i Att ta hand om ett barn., Glädje och Sorg, Tacksamhet i det lilla,

Fars dag igår och E bestämde sig plötsligt (tillfälligt?) för att återfalla till sitt eget charmerande jag. 
Vi ordnade lyxfrukost till maken och E agerade munskänk genom att  provsmaka alla äpplen på fruktfatet medan jag gjorde äggmackor.  
 

(null)

Dagen till ära kallade E sedan sin pappa konsekvent för mamma hela dagen. Desto fler gånger han blev "tillrättavisad" desto större blev leendet och desto busigare blev glittret i hans ögon. Han har verkligen sin egen humor den lilla människan!
Detta till trots är han definitivt pappas pojke. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag läste i en tidning om en kvinna som blivit beroende av att läsa andras bloggar och sedan blivit deprimerad eftersom hennes liv inte var så "perfekt" som deras. Jag önskar att denna bloggen inte ska vara en sådan blogg. Denna blogg är en hyllning till livet, i både glädje och sorg. I en tillvaro som inte är svartvit och inte är perfekt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela